Translate

søndag 21. mai 2017

Slik jeg gjorde det før - Back to basic


Det er lett å stivne i vante former, heter det visst. Det slo meg at det kanskje er riktig, da jeg tittet på gamle bilder fra 2012. Det var lenge før jeg begynte å bruke M43-kameraer, så bildene var nok tatt med fullformatskameraet Nikon D700 og med Sigma 150mm.

Bildet jeg her viser er typisk for mange av de bildene jeg tok da. Svært enkle, nesten minimalistiske hvor flua kun er en fargeklatt mot en ensfarget grønn bakgrunn og alt i en meget enkel komposisjon.

Men jeg må innrømme at jeg liker hva jeg ser og begynner nå igjen å lure  på om jeg ikke må tvinge meg selv tilbake til den mer tidkrevende måten å jobbe på. Jeg bruker jo mine M43-kameraer mest fordi de er så enkle og raske å jobbe med.

Kanskje blir det flere bilder i denne stilen i tiden som kommer?

Vent og se!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar