Translate

fredag 9. mars 2012

Lengter etter sol og varme

Ta en titt øverst i venstre hjørne!
Ikke alle legger merke til den lille krabaten.
Klikk på bildet og se det i STOR størrelse!

Tittet gjennom bildearkivet og fikk skikkelig lengt etter sol og varme og vår og sommer da jeg kom over dette bildet fra sist sommer.

Nå spås det mye varmere dager, og da forsvinner nok de siste rester av vinteren og alle vårens blomster kommer snart til å titte frem.

Gleder meg til å se de første hvitveis og blåveis! Og å finne slike små krabater som han oppe til venstre.

9 kommentarer:

  1. Nydelig bilde. Blåklokkene er en av min favoritt blomster. Du har fanget inn fargene og dråpen så nydelig.
    Jeg gleder meg masse til våren men det stormer bare rundt huset nå, så nå tror jeg ikke at våren er langt ut....
    Ha en riktig fin helg.
    hilda

    SvarSlett
  2. Tusen takk Hilda for kommentaren din!

    mvh Knut

    SvarSlett
  3. Very beautiful!
    http://www.youtube.com/watch?v=ieCHT3FrB1Q

    SvarSlett
  4. Many thanks for your comments!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder!! Blir veldig inspirert av bildene dine. Drømmen er å investere i et skikkelig Macro-objektiv og få prøve seg på slike bilder:))
    Følger bloggen din videre...

    Ha en flott uke!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kommentaren din Maj! Og tusen takk for at du følger bloggen min!

      mvh Knut

      Slett