Translate

fredag 15. september 2017

Høst


2 kommentarer:

  1. Endelig har jeg funnet tiden og roen til å besøke bloggen din igjen, Knut... og det var ikke få poster siden sist,- men akk, hvilke bilder av vakre blomster og alskens fluer og andre kryp... og en trist påminnelse om jeg har tatt altfor lite macrobilder i sommer.... lot meg virkelig imponere av gresshoppene dine... de er jo så kule,- så kanskje det må bli neste sommers prosjekt å finne noen slike... det er bare det at hvis de plutselig hopper sin vei, så skvetter jeg så fælt at jeg er redd jeg mister kameraet,- skal jobbe litt med det der :)
    Ser også nå bildene du tok hvor blomsten ble frynsete i kantene,- vet ikke om jeg hadde reflektert over det ved første øyekast, men når jeg først ser det, så er det ikke til å unngå heller.
    Nå ble jeg litt inspirert igjen... sommeren må vel sies å være over, men noe finner man vel med macrolinsen allikevel. Fin helg til deg, Knut :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Monica!
      Alltid hyggelig med kommentarer fra deg!
      Fin helg til deg også!

      Slett