Translate

onsdag 15. februar 2012

Gled dere til sommeren!


Jeg er stolt og glad for å kunne presentere dere for en av mine venner på Flickr. Dave er en av de beste naturfotografene på Flickr og spesielt sommerfuglbildene hans er utrolig bra. Mange av disse er fra Gambia.

Gled dere til sommeren og til besøk av vakre sommerfugler! De Dave presenterer på Flickr finnes nok ikke i Norge, men de norske er også vakre på sin måte.

Her er linken til Dave sine sider på Flickr: http://www.flickr.com/photos/davolly-snaps/

Ta en titt, nyt, bli inspirert og gled dere til sommeren.


Both pictures by davolly59. Please ask his permission for any use of them.



2 kommentarer:

  1. Utrolig flotte bilder!!! Det er nok en god fotograf som har tatt de også.
    Det som er vanskelig hos oss er vel vinden. Synes alltid det er litt trekk når jeg skal fotografere sommerfugler.
    Synes nok at mange av sommerfuglene i andre land har så flotte farger og mønster. Hos oss er det ikke så stort spekter av arter heller.
    Tusen takk for linken. Det er dette som er så lærerikt med blogg at en kan se andres arbeid og bli inspirert.
    Ha en flott uke til deg.

    SvarSlett
  2. Ja, flotte bilder, - ikke sant? Og en meget dyktig fotograf.

    Der jeg fotograferer mest er på hytta vår ved kysten i Sverige, og der blåser det mye, svært mye og ofte. Noen ganger for mye til å ta makrobilder, men jeg har også lært meg til å takle slike værforhold. Når dette tydeligvis stopper deg fra å ta bilder, så skal jeg skrive et innlegg på bloggen min om hvordan takle vind og blåst.

    mvh Knut

    SvarSlett