Translate

torsdag 4. august 2011

Venter du på nytt innlegg på bloggen min?


Det kommer til helgen og får tittelen: Kodenavn Solhatt.

Kodenavn Solhatt er navnet på et hemmelig prosjekt jeg har holdt på med helt siden våren. Jeg har bestemt meg for å vente enda en eller to uker med å publisere dette.

mvh Knut

PS. Jeg bruker bloggen min litt annerledes enn andre blogger, ved at nye ting ikke nødvendigvis kommer sekvensielt. Jeg oppdaterer løpende gamle innlegg ved å inkludere nye bilder, endre tekst, mm.

Derfor kan det være lurt å sjekke gamle innlegg om det er noe som har vært av interesse tidligere. F eks innlegget "Vannymfene ved dammen".
DS.

1 kommentar:

  1. Det gleder jeg meg til å lese. Skal si du har jobbet med bildene dine i sommer! Her var det mye spennende å se.

    SvarSlett