Translate

lørdag 20. april 2013

Makroskudd uke 16


Fra arkivet mitt velger jeg meg et bilde som jeg i sin tid ga tittelen "Funny". Det fordi jeg syntes blomsterflua så ganske så morsom ut der jeg fanget den på vei til å lande på denne rare blomsten.

Jeg husker øyeblikket da bildet ble til for jeg satt mitt i en blomstereng med et yrende liv av summende insekter rundt meg. Et paradis for en makrofotograf. Så mange flotte blomster og insekter å ta bilder av.

Jeg husker jeg kom hjem med mange hundre bilder og blant disse ble det også mange bra bilder faktisk. Av og til er det slik at man kommer hjem med "sekken full", - andre ganger kommer man tomhendt hjem, - uten ett eneste brukbart bilde.

Når jeg tenker tilbake på den fine stunden jeg hadde i nettopp denne blomsterenga, så håper jeg at sommeren i år blir like bra slik at sånne øyeblikk kan oppleves igjen.

2 kommentarer:

  1. ja, et sjovt og flot billede på samme tid :-)
    Er sikker på at sommeren snart er på vej.
    Rigtig god weekend nordpå :-)

    SvarSlett