Translate

fredag 27. mai 2016

Hvilket utstyr jeg bruker for makrofotografering

Kilde: Clas Ohlsson

Nå har jeg laget en oversikt over hvilket utstyr jeg benytter mest når jeg tar mine makrobilder. For at den ikke skal forsvinne i mengden av blogg innlegg har jeg gjort den tilgjengelig under fanen "Utstyr" helt øverst i menyen på siden.

Dette er basert på mine egne erfaringer, som alt annet jeg skriver om. Kom gjerne med spørsmål eller kommentarer. Jeg lærer gjerne av dine erfaringer og jeg blir veldig glad for kommentarer. Synes det har blitt for enkelt bare å trykke på en knapp for G+ eller Like. Vi trenger å høre noe mer enn det av både ris og ros. Og dersom du ikke ønsker å publisere din kommentar, men likevel fortelle meg noe så kan jeg nås på knriise@gmail.com

Ønsker dere alle en fin dag, en fin helg og en riktig fin sommer!


1 kommentar: