Translate

mandag 17. april 2017

Med en vri


Jeg har nok en tendens til å falle i vante folder når jeg tar mine bilder. Med det mener jeg å si at man lett gjør som man alltid har gjort eller pleier å gjøre. Så også jeg.

Men da jeg så et annet bilde av en hvitveis som ikke fulgte diagonalene i bildet i en kvadratisk form, så tenkte jeg at hvorfor ikke prøve det samme selv.

Det er sjelden jeg ser en hvitveis med kronbladene vannrett og stilken loddrett. Jeg måtte lete blant mine hvitveis bilder før jeg fant en som kunne duge til å bli vridd i bildeflaten slik at stilken ble loddrett, men å få kronbladene til å stå vannrett, - det klarte jeg ikke helt.

Men dette ble resultatet. jeg la det også ut på Instagram og jeg fikk så mange likes at også andre enn meg selv må synes at resultatet ble ganske bra.

Artig å prøve noe nytt og ikke stivne i vante former.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar