Translate

fredag 13. januar 2012

Snapseed


Fikk bare lyst til å "gå litt crazy" med å leke meg med den nye appe'en jeg lastet ned fra Appstore. Snapseed heter programmet som forvandler ganske ordinære bilder til noe annet, tja, bedre eller verre må man bestemme selv.

I alle fall kan man skape ganske så spesielle effekter på en enkel måte. Kunsten blir vel kanskje å ikke "go crazy" og balansere bruken av effekter.

Riktig brukt tror jeg faktisk Snapseed er et meget habilt og brukervennlg bilderedigeringsprogram.

Det anbefales å prøve det, da prisen er lav. Kun kr 140 på Appstore.

4 kommentarer:

  1. Synes det ble flott! Bakgrunnen ble stilig. Artig å prøve nye effekter.
    Ha en trivelig helg.

    SvarSlett
  2. Synes også dette ble flott. Men så liker jeg jo " litt crazy" da.
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentarene!

    mvh Knut

    SvarSlett
  4. jeg er enig, det er flott Knut!

    SvarSlett