Translate

torsdag 11. oktober 2018

Hvem besøker bloggen min?



Jeg synes det er litt gøy av og til å se hvem som besøker bloggen min. I rangert rekkefølge ser det slik ut:
  1. Italia
  2. Frankrike
  3. Norge
  4. USA
  5. Tyskland
  6. Ukraina
  7. Russland
  8. Indonesia
  9. Australia

Men dette gir bare uttrykk for hvordan det har sett ut den seneste tiden, så med andre ord varierer dette mye over tid.

Det er langt flere besøkende fra Italia og Frankrike enn Norge. Det synes jeg også er litt gøy. Og at det er folk fra både Indonesia og Australia. Det er med andre ord en global interesse for naturbilder og makrofotografering.

Dersom jeg ser på den andre naturbloggen min som har hovedfokus på fugler så ser det litt annerledes ut:
  1. Norge
  2. Australia
  3. USA
  4. Indonesia
  5. Russland
  6. Sverige
  7. Frankrike
  8. Vietnam
  9. Tyskland


Da ligger Norge på topp og med Australia på en klar andre plass. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar